سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :0
کل بازدید :15821
تعداد کل یاداشته ها : 16
103/2/31
2:49 ص

 


ایجانب در سال 88 نوشته زیرا رادر وب بلاگ زیر انتشار داده بودم ملاحظه کنید وقتی گوش فرا نمی دهند چه کنیم؟

http://adalet100.persianblog.ir/

جنگ بودجه 88

 

با جنگ بودجه 88 دیگر به فکر دشمن خارجی نباشید. 

بارها به همه مسئولان بلند پایه نظام نظرم را نوشته و ارسال کرده ام و به یقین  می دانم اقایان شاید بعد از ده یا بیست سال به این نتیجه برسند یا یک دوم خرداد دیگری باید رخ بدهد و یا بدتر که نهادها ی زیر باید منحل شوند:

 مجمع مصلحت و شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری

 ( انتخاب رهبری با رای ازاد مردم) و انتخابات ازاد و نبود  فیلتر  انتخاباتی ( شورای نگهبان )

انخابات مجلس و ریاست جمهوری باید از طریق ازاد یا توسط احزاب شرکت کننده بصورت ازاد و قانونی  انجام بگیرد.

دلیل این درخواست به یک ضرورت تبدیل شده است نمی دانم ما ایرانیها به چه دلیلی وقتی توسط پا برهنه ها به قدرت می رسیم دوست پولدارها می شویم وخودمان هم می خواهیم پولدار شویم و بر علیه کسانی اقدام می کنیم که مارا به قدرت رسانیده اند!همان پا برهنه ها!!!

  همین دخالتهای  مستقیم و غیر مستقیم بعضی از اعضای مجمع در امور دولت و مجلس و بهم زدن اوضاع سیاسی کشو ر است که ما در این شرایط بیشترین نیازی که داریم وحدت است و اتحاد ولی هر زمان اعضای مجمع درک کردند که کشور نیازی به ارامش سیاسی دارد و سیاست خارجی ما دارد به راه درست هدایت می شود و جو بهبود روابط با بیکانگان دارد به حالت عادی بر می گردد بدستور کدام یزید صدای اذان نامسلمانی و وامسلمانی بلند می شود ؟

در گذشته نه چندان دور  یا نامه امام را افشا کردند یا یکی از اعضای مجمع که نماینده رهبری هم هستند به  چندین سخنرانی انتقادی علیه دولت  اقدام می کند به معنای دیگر علنا اقایان باج می خواهند اگر دولت در بودجه باج را نمی دهد توسط مجلسیان بودجه را تغیر و انچه می خواهند در بودجه رسمی کشور می گذارند ؟ و بعد انرا تصویب می کنند .

در هیچ کشوری ما شاهد نیستیم که مجلسی بودجه پیشنهادی دولتی را تغیر اساسی بدهد البته اگر اختلاف نظر باشد که همیشه هست  عده ای از مجلسیان و عده ای از دولت دور میزی جمع می شوند و اختلافات را حل و فصل می کنند ولی در کشور ما نهاد مجمع مصلحت گویا قدرتش از هر مقامی زیادتر و قوی تر گویا انچه ما شاهد هستیم مجمع مصلحت خود قانون و قانون نویس و مالک ملت و کشور و است وبس.

به نظر می رسد مجمع مصلحت از دخالت در امور دولت دست بردار نیست

یک روزی عملکرد بعضی از  اعضای  مجمع مصلحت !؟ کار دست این مردم نجیب خواهد داد دیر یا زود دود این اتش را همه خواهیم دید.

قسمتی از نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس شورای اسلامی:

از سایت فارس:

14- در حالی که اعتبارات معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری بیش از 400 میلیارد ریال کاهش یافته و همچنین علیرغم کاهش اعتبارات مهمی مثل یارانه کالاهای اساسی، طرح های زود بازده و دفتر مناطق محروم، اعتبارات بعضی دستگاههای خاص به طور غیرمتعارف و بدون تناسب با سایر دستگاهها و سیاست ها رشد چند برابر داشته است.

 به عنوان مثال اعتبار جاری مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام حدود هفت برابر و اعتبارات مجلس شورای اسلامی که در سال 1387 در مجموع 475.391 میلیارد ریال بوده با220درصد افزایش، 1525.391 میلیارد ریال گردیده است.
درحالی که کل بودجه جاری کشور 6 درصد افزایش داشته است این مقدار افزایش اعتبارات مجلس شورای اسلامی چگونه قابل توجیه است .
هزینه ای که برای کل عملیات اجرایی کشور (در حوزه های مختلف آموزش، بهداشت و درمان ، عمران و توسعه کشور ،تامین امنیت کشور ، امور اقتصادی و ...) انجام می شود به ازای هر کارمند دولت 20میلیون تومان در سال است در حالی که این هزینه در مجلس شورای اسلامی 240میلیون تومان می باشد.البته مشخص است که این رقم حقوق و مزایای نمایندگان محترم و کارمندان خدوم مجلس نیست و محل مصرف این مبلغ برای دولت مشخص نمی باشد.

محمود احمدی نژاد

 

 


  
نویسنده : هابین سعدی ; ساعت 5:09 ‎ق.ظ روز 1387/12/27